Ukoliko imate problem sa prijavom na sajtu mozzart.ba provjerite:
- Da li ste dobili aktivacioni e-mail i da li ste kliknuli na aktivacioni link koji se nalazi u poruci. Ukoliko je prošlo više od 24 sata, potrebno je da ponovo otvorite nalog.
- Da li unosite korisničko ime malim slovima (prilikom otvaranja naloga se velika slova automatski mijenjaju u mala).
- Ukoliko ste prilikom registracije koristili slova “č, ć, ž, š, đ”, vaše korisničko ime je snimljeno bez tog slova. Na primjer umjesto “džoker”, vaše korisničko ime je “dzoker”.
- Ukoliko i dalje imate problem sa prijavom na sajt, kliknite na link “Zaboravljena lozinka” na sajtu mozzartbet.ba i unesite potrebne podatke.
Ukoliko niste dobili e-mail za zaboravljenu šifru pod nazivom “Mozzart – Zaboravljena šifra”, pošaljite poruku korisničkoj podršci putem kontakt forme ili na e-mail helpbih@mozzartbet.com (da bismo mogli da vam pomognemo, koristite e-mail adresu sa koje ste otvorili nalog).
* Molimo vas da nikome ne dajete svoju lozinku zbog vaše sigurnosti. Mozzart vam nikada neće tražiti tu informaciju.