Isplatu putem tekućeg računa možete izvršiti na sljedeći način:
- Da biste unijeli broj svog računa, potrebno je da se ulogujete i odete na sekciju „Promjena podataka”.
- Da biste prebacili novac, potrebno je da kliknete na “Moj račun” i odaberete isplatu – opciju “Na tekući račun“. Unesite iznos koji želite da Vam bude isplaćen i potvrdite transakciju.
Prilikom unosa bankovnog računa, potrebno je obratiti pažnju da se unosi ispravan broj. Ukoliko nemate potvrdu iz banke ili drugi dokument na kojem biste pročitali puni broj Vašeg tekućeg računa, isti možete pronaći na Vašoj Visa, MasterCard ili Maestro kartici, zajedno sa brojem kartice.
Najčešće je broj tekućeg računa napisan manjom veličinom brojeva od broja kartice, ali da biste u potpunosti bili sigurni, uporedite brojeve iz tabele sa brojem kojeg planirate da unesete. Potrebno je da prva tri broja računa budu u skladu sa brojevima banke u kojoj ste otvorili račun.
Svaka transakcija isplate biće registrovana i prikazana kao na slici:
Isplata koju obavite danas biće obrađena u toku sutrašnjeg dana i novac će biti prebačen na vaš bankovni račun. Svi zahtevi za isplatu poslati petkom i vikendom biće primljeni na obradu u ponedeljak.
Igrači su dužni da u polju za registraciju unesu isključivo broj svog tekućeg računa, odnosno zabranjeno je unošenje tuđih brojeva tekućih računa.
Igrač je dužan da na zahtjev priređivača dostavi dokaz o vlasništvu na tekućem računu, a priređivač je ovlašćen i na drugi način da izvrši provjeru tekućeg računa i identiteta igrača.
U slučaju neispunjenja obaveze igrača iz prethodnog stava ovog člana, priređivač ima pravo da odbije zahtjev za prenos sredstava.
Priređivač ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju greške igrača prilikom unošenja broja tekućeg računa, ili uslijed greške za koju je odgovorna banka preko koje se vrši prenos sredstava. Igrač može imati samo jedan aktivan tekući račun na koji će se vršiti prenos sredstava.